Saturday 20 October 2012

jom kite citer...al kisah si lipas dengan bju kemeja coklat

jom kite citer... arini pyer tajuk cerita.. al kisah si lipas dengan baju kemeja coklat... dulu aku sorg graduation, aku nk keje tp nk keje senang...aku ni lembab sbnrnyer...sb tu aku asyik dibuli jer oleh member2 aku...ckp depan aku xbrani,ckp blakang aku brani...(poyo jugak mamat ni).. tp aku sedih la asyik kene buli ke rakan skerja wlupun kmi satu batch...nk lari keluar bile ad pluang...satu ha
ri ade la pluang tu muncul... aku trus aply utk ditukarkn akhir nya aku berjaya dikeluarkan...hepinya...tp tmpat tu pnuh dengan mnusia biru...xpelah dekat sana pom ade jugak manusia biru... mgkin aku dapat naik pgkat dekat sini nnti...shgalah satu hari jugak aku dapat utk kenaikan pgkat...kompem dapat nihh..dengan pnuh yakin(mmg post tu utk die dapat la..ngokk).. so bermula lah kerjaya aku si baju kemeja coklat... aku xnk jadi mnusia aku nk jadi lipas...sb lipas cepat jer lari..kalu ada masalah...lipas gak pom buat keje xbyk..asyik berjalan jer... mnusia pom tkot lipas sbb busuk...(pakage busuk ati skli)...lgpom ade anak buah aku sorg dekat sini... xlama kemudian masuk la biskut tiger 3keping y direject kilang...ap aku nk buat utk diorg ni...aku nk arahkn diorg blajar dgn mnusia berbaju biru...kene buli pom xpe..ap aku pduli...bukan tggugjawab aku pom wlupun aku lipas berbaju coklat...hahahha(megahnye die ni,die xtau die tu pom kene diperbodohkn jer oleh kucing perang)hohoho...keje aku bg arahan jer..xde bda lain...nk tlg pom aku mls...buat keje aku jer lah(wlupun keje die pom suh org lain buat n diri sdiri terabai)..aku lah si lipas berbaju kemeja coklat y megah..ikuti smbungannye nti...

No comments:

Post a Comment